Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Tonny

#1
Model S / Sv: Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene
torsdag 13. august 2015, klokken 23:07
Sitat fra: Tonny på lørdag 04. juli 2015, klokken 04:23
Jeg har Ranger avtalen og bestilte time i februar for å ordne noen reklamasjoner og fikk da time i april, men når jeg kontaktet de i april fikk jeg beskjed om at timen var flyttet til august. Det er 6 mnd ventetid. I tillegg kontaktet jeg de for et par uker siden angående at førersetet ikke kan justeres i lengderetningen lenger, og da vi er 2 personer som bruker bilen daglig er dette fortvilt da det ikke passer oss begge slik setet står. Siden jeg har Ranger avtalen regnet jeg med at dette ordnet seg, men neida, vi må fint vente til oppsatt time i august.. >:(
Endelig kom dagen da reklamasjonene skulle ordnes, men dette tar ingen ende... Det kom ingen og hentet bilen som avtalt og når jeg ringte Tesla visste de ikke noe om at bilen skulle hentes i dag... De skulle ta kontakt igjen i morgen. Er det mulig?? Siste 6 ukene har jeg kontaktet de 3 ganger uten å få svar fra de engang..
Nå er det like før bilen blir lagt til salg og kansellert neste bil i bestilling.
#2
Model S / Sv: Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene
onsdag 15. juli 2015, klokken 13:21
Nei, jeg synes langt ifra at dette er ok. Men når jeg ikke engang får svar når jeg uttrykker min misnøye så blir det vanskelig å komme videre. Det er ikke første gangen jeg er misfornøyd med servicen deres.

Jeg kontaktet de for en reklamasjon ifjor høst, og etter 1 mnd med purringer fikk jeg endelig oppsatt en time.
Nå tar det 6 mnd å få time for reklamasjon, og 2 mnd ventetid for å ordne førersetet som sitter fast.

Men en ting er hvertfall sikkert og det er at model X bestilling blir kansellert pga elendig service nivå, da dette ikke er noe jeg vil fortsette med fremover.
#3
Model S / Sv: Bekymring: månedsvis ventetid på servicesentrene
lørdag 04. juli 2015, klokken 04:23
Jeg har Ranger avtalen og bestilte time i februar for å ordne noen reklamasjoner og fikk da time i april, men når jeg kontaktet de i april fikk jeg beskjed om at timen var flyttet til august. Det er 6mnd ventetid. I tillegg kontaktet jeg de for et par uker siden angående at førersetet ikke kan justeres i lengderetningen lenger, og da vi er 2 personer som bruker bilen daglig er dette fortvilt da det ikke passer oss begge slik setet står. Siden jeg har Ranger avtalen regnet jeg med at dette ordnet seg, men neida, vi må fint vente til oppsatt time i august.. >:(
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA