Sitat fra: Tonny på lørdag 04. juli 2015, klokken 04:23Endelig kom dagen da reklamasjonene skulle ordnes, men dette tar ingen ende... Det kom ingen og hentet bilen som avtalt og når jeg ringte Tesla visste de ikke noe om at bilen skulle hentes i dag... De skulle ta kontakt igjen i morgen. Er det mulig?? Siste 6 ukene har jeg kontaktet de 3 ganger uten å få svar fra de engang..
Jeg har Ranger avtalen og bestilte time i februar for å ordne noen reklamasjoner og fikk da time i april, men når jeg kontaktet de i april fikk jeg beskjed om at timen var flyttet til august. Det er 6 mnd ventetid. I tillegg kontaktet jeg de for et par uker siden angående at førersetet ikke kan justeres i lengderetningen lenger, og da vi er 2 personer som bruker bilen daglig er dette fortvilt da det ikke passer oss begge slik setet står. Siden jeg har Ranger avtalen regnet jeg med at dette ordnet seg, men neida, vi må fint vente til oppsatt time i august..
Nå er det like før bilen blir lagt til salg og kansellert neste bil i bestilling.