Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - brutex

#1
Jeg har montert en Webasto i bilen til kona mi og hun er strålende fornøyd.  ;D Webastoen drives på parafin og fungerer helt suverent. Hvis dere er interessert i å ta en titt på det og bor i Bergen er det bare å ta kontakt.  :)


#2
Hei, takk for svar. Tror jeg skrev feil, det var 384 volt men jeg er klar over spenningsfallet  og alt dette. Jeg er mest interessert i hvilket relé i karosseri-/grundmodul som styrer alt dette? Jeg kan høre at det er et relé som aktiveres når varmen skrues på. Tenkte å spare litt tid med å ta en titt på koblingskjemaet men det blir vel ikke noe annet en å finne reléet selv på gamle måten. :)
#3
Hei, er det noen her som kanksje har tilgang til koblingsskjemaer til Think City? Jeg er svært interessert i å få tak i koblingsskjemaet til varmeapparatet og resten selvfølgelig også. ;) Jeg var sikkert at min Calix varmekolbe er gåen men på veien hjem i dag fikk jeg varme i bilen mens jeg stå i køen. :o PCU'en er blitt reparert/forsterket og varmekolbe vart skiftet til Calix sin før vi overtok bilen av Matthisen Auto i Bergen. Når jeg feilsøkte sist målte jeg 354 volt på utgangen til varmekolben og reléet (når man skru på varme) kan også høres i kupéen. Jeg er interessert hva den lille kabelen er til som går inn til varmekolben?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA