alle har vel sett den der Quant F bilen med sin Nanoflowcell batteri. ellers er link her:
http://www.dinside.no/933156/denne-elbilen-vil-knuse-tesla-model-s-p85d
Just før bil synes jeg det er mindre interessant en vanlige batterier. rekkevidde vil jo øke på elbiler og den rekkevidde som Quant F har hadde tesla fått til med ett større batteri hvis de gått opp i pris. Quant blir jo ikke en billig bil og tankene veier mye (omtrent som ett batteri). lade hastighet vil jo bli bedre og før vanlige biler og jeg tror ikke 500 liter væske vil gå særlig fort å bytte på en bytte stasjon.
men til stasjonær reservekraft/reglerkraft kan det jo bli noe helt annet. fant denne artikkelen på BBC. spørs vad de kan få ned kostnadene til før å konkurrere med vanlige batterier. kul og att her skrives det ikke bare saltvann
http://www.bbc.com/news/magazine-27829874
http://www.dinside.no/933156/denne-elbilen-vil-knuse-tesla-model-s-p85d
Just før bil synes jeg det er mindre interessant en vanlige batterier. rekkevidde vil jo øke på elbiler og den rekkevidde som Quant F har hadde tesla fått til med ett større batteri hvis de gått opp i pris. Quant blir jo ikke en billig bil og tankene veier mye (omtrent som ett batteri). lade hastighet vil jo bli bedre og før vanlige biler og jeg tror ikke 500 liter væske vil gå særlig fort å bytte på en bytte stasjon.
men til stasjonær reservekraft/reglerkraft kan det jo bli noe helt annet. fant denne artikkelen på BBC. spørs vad de kan få ned kostnadene til før å konkurrere med vanlige batterier. kul og att her skrives det ikke bare saltvann
http://www.bbc.com/news/magazine-27829874