Har samme problem, og det tror jeg de fleste har ifølge svaret jeg fikk fra Nissan kundeservice i dag:
Takk for at du kontakter Nissan Kundeservice!
Det har oppstått et midlertidig problem med Nissan EV appen. Vi holder for øyeblikket på å utbedre feilen og venter på en tilbakemelding fra teknisk avdeling. Feilen påvirker alle brukere av Nissan EV appen og vil også i noen tilfeller påvirke din konto på Nissan.no. Vi ber deg vennligst avvente til appen er tilbake til normalt.
Dersom du ønsker at vi undersøker din konto i appen nærmere, kan vi eskalere saken din til teknisk avdeling. For at dette skal være mulig, ber jeg deg vennligst sende et skjermbilde fra appen som viser feilmeldingen som oppstår ved innlogging. Dersom saken sendes videre, vil vi komme tilbake til deg så snart som mulig med en oppdatering. Informerer om økt behandlingstid og takker for tålmodigheten i forbindelse med dette.
Ønsker du at vi eskalerer saken din, eller tar du kontakt igjen dersom problemet ikke løser seg?
Takk for at du kontakter Nissan Kundeservice!
Det har oppstått et midlertidig problem med Nissan EV appen. Vi holder for øyeblikket på å utbedre feilen og venter på en tilbakemelding fra teknisk avdeling. Feilen påvirker alle brukere av Nissan EV appen og vil også i noen tilfeller påvirke din konto på Nissan.no. Vi ber deg vennligst avvente til appen er tilbake til normalt.
Dersom du ønsker at vi undersøker din konto i appen nærmere, kan vi eskalere saken din til teknisk avdeling. For at dette skal være mulig, ber jeg deg vennligst sende et skjermbilde fra appen som viser feilmeldingen som oppstår ved innlogging. Dersom saken sendes videre, vil vi komme tilbake til deg så snart som mulig med en oppdatering. Informerer om økt behandlingstid og takker for tålmodigheten i forbindelse med dette.
Ønsker du at vi eskalerer saken din, eller tar du kontakt igjen dersom problemet ikke løser seg?