Jeg valgte Ranger Service pakken da det virket fristende å slippe å reise til Alnabru for å få tatt service og eventuelle utbedringer. I ettertid viser det seg at dette var penger rett ut av vinduet. Jeg har hatt noen små og noen større feil på bilen, men å dra nytte av Rangeravtalen er helt umulig.
Første gangen jeg hadde bilen inne for å blant annet utbedre vannlekkasje i taket, fikk jeg beskjed om at hvis de skulle ta det raskt, måtte jeg levere bilen selv. De hadde ikke kapasitet til at Ranger skulle hente bilen med en gang, og at de ikke viste hvor lang tid det ville ta. I mine øyne er vannlekkasje ganske prekært, så leverte bilen selv på alnabru. (fikk dog en Hyundai lånebil).
I slutten av oktober skiftet jeg til vinterdekk må som de fleste andre kallibrere vinterdekkene. Tok kontakt med Tesla 28, oktober og lurte på om de kunne sende en ranger service mann for å kalibrere dekkene, samt utbedre noen andre mindre feil som de ikke retter første gang jeg var inne. Har tross alt betalt 5000 for ranger servicen, så må jo bruke den, selv om det er mindre ting også. Får tilbakemelding om at ranger er veldig opptatt og at dette ikke var prioritert feil (jeg er enig i det), så kan ta opp mot 2 uker. Greit nok. Etter to uker purrer jeg på nytt, og får svar (12.11) om at de flytter til skøyen, så da skal de komme da jeg er rett i området. Ikke hørt noe siden og forventer vel ikke å høre de heller.
Er det andre som har noen erfaring med rangerbesøk og synes dere jeg forventer for mye av Tesla her?
Første gangen jeg hadde bilen inne for å blant annet utbedre vannlekkasje i taket, fikk jeg beskjed om at hvis de skulle ta det raskt, måtte jeg levere bilen selv. De hadde ikke kapasitet til at Ranger skulle hente bilen med en gang, og at de ikke viste hvor lang tid det ville ta. I mine øyne er vannlekkasje ganske prekært, så leverte bilen selv på alnabru. (fikk dog en Hyundai lånebil).
I slutten av oktober skiftet jeg til vinterdekk må som de fleste andre kallibrere vinterdekkene. Tok kontakt med Tesla 28, oktober og lurte på om de kunne sende en ranger service mann for å kalibrere dekkene, samt utbedre noen andre mindre feil som de ikke retter første gang jeg var inne. Har tross alt betalt 5000 for ranger servicen, så må jo bruke den, selv om det er mindre ting også. Får tilbakemelding om at ranger er veldig opptatt og at dette ikke var prioritert feil (jeg er enig i det), så kan ta opp mot 2 uker. Greit nok. Etter to uker purrer jeg på nytt, og får svar (12.11) om at de flytter til skøyen, så da skal de komme da jeg er rett i området. Ikke hørt noe siden og forventer vel ikke å høre de heller.
Er det andre som har noen erfaring med rangerbesøk og synes dere jeg forventer for mye av Tesla her?