Det merkelige er at Tesla er heilt tause om dette problemet. TOCN bør ta dette opp med selskapet. Få eit var på alt det som berre skaper frustrasjon, usikkerheit og spekulasjonar. Tesla må ta ned ballen!
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Elbilist79 på torsdag 17. juli 2014, klokken 00:27Sitat fra: fhovlan på onsdag 16. juli 2014, klokken 10:51
Lyden er vanskeleg å høyre i hastighet over 60. Veldig lett å høyre når du køyrer i 10 km/t og brått slepp pådrag/regenerering - Merkbart når du bevisst prøver å sleppe opp, gje gass, sleppe opp gje gass...
Det virkar som du beskriv ein konstant lyd i 100 km/t - det er noko anna enn det eg beskriv!
Neida, eg meinte den klunkelyden ved skifte frå akselerasjon til regenering. Med meg høyres den godt opp til iallefall 60 km/t, men eg kan høyre den i 100 km/t også om eg høyrer godt etter. Dette var ifølge Tesla Bergen ikkje noko som skulle gjerast noko med.
Sitat fra: Birger på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:04Sitat fra: Roger Kolbu på torsdag 27. februar 2014, klokken 13:54Fikk du en pris på dette? Jeg har spurt for noen dager siden og har enda ikke fått svar.
Har akkurat snakket med en kar i Tesla. Dette fordi jeg ønsket å forhøre meg om hvordan man skulle respondere med ønsker om endring av avtalen, basert på e-posten vi nylig mottok fra Tesla.
Jeg har nå endret min serviceavtale fra 5(4) år med Ranger til 8 år - fortsatt med Ranger.
Ranger er nemlig fortsatt med i serviceavtalen. Han hadde ingen som helst tro på at Ranger-tjenesten ville forsvinne. Til det er den altfor verdifull i vårt langstrakte land.
Den er også dypt forankret i hele det europeiske markedet, sa han.
Så nå kan jeg altså se imot en trygg serviceperiode på 8 år - med Ranger! :-)