Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - fhovlan

#1
Model S / Sv: Drive unit failure
mandag 17. november 2014, klokken 23:38
Det merkelige er at Tesla er heilt tause om dette problemet. TOCN bør ta dette opp med selskapet. Få eit var på alt det som berre skaper frustrasjon, usikkerheit og spekulasjonar. Tesla må ta ned ballen!
#2
Kjøp og salg av elbiler/elkjøretøy / Sv: Model S på finn.no
onsdag 22. oktober 2014, klokken 23:16
Eg trur at alt for mange har for store forventningar om kva pris ein får for ein brukt Tesla. Forventningane er eit resultat av dersom skjedde i vår og på forsommaren. Stor mediafokus på Tesla, lite brukte bilar til salgs, mange av dei som var til salgs vart solgt over nypris fordi dei var kjøpt før prishoppet i november 2013.
Det er ingen ting som tyder på at bruktbilprisane på ein Tesla vil stige samanlikna med i dag (dagens marknadspris). Her er det mange som må realitetsorientere seg!
Det kan sjå ut som om at ein fair pris på ein brukt Tesla Performance, vil ligge i overkant av 600k pr. i dag. Denne prisen vil naturlegvis synke etterkvart som tida går. Akkurat som på andre dyre bilar.
Kva ein ønskjer skal skje med prisane er noko anna.
#3
Eg registrerer at ein god del av bilane som er til salgs har heftelser ved seg. Det er vel ikkje særleg bra for markedet. Dette kan kan utløyse litt småpanikk.
#4
Ja, det er viktig at den resirkulerte DU er av samme kaliber som var på ny bil P vs vanleg 85.
#5
Eg har hatt slakk i DU, etter ca. 5000 km. Dette er ein garantisak. Tekniker tok bilde av drive unit. Det var tydeleg oljelekkasje rundt DU (svetting som under ei god gammal oljepanne). DU inneheld store mengder med olje, bruk av bilen var difor mogeleg. Eg oppdaga dette i låg hastighet. Pådriv/gass - brems/regen, tydeleg klunk bak i bilen, oppfatta at det kom frå høgre side. Kunne høyrast ut som om at det var ein foring som var gåen (for å beskrive korleis det føltes). Dette handlar ikkje om nokon manglande kontakt osv. Det er mykje synsing rundt problemstillinga, at Tesla av den grunn ikkje har informert meir om årsaken til dette, er merkeleg. Garantitida blir brukt for å roe ned situasjonen, det er bra. Men kan også tyde på at dei ikkje har ein fix på problemet. Eg må legge til at min Tesla er solgt!
#6
Det er konstatert at klakkelyden  - som kan høyrast ut som ein gåen foring - kjem frå drive-unit. Eg har sjølv sett bilde av dette, dette syner lekkasje av olje frå drive-unit.
#7
Sitat fra: Elbilist79 på torsdag 17. juli 2014, klokken 00:27
Sitat fra: fhovlan på onsdag 16. juli 2014, klokken 10:51
Lyden er vanskeleg å høyre i hastighet over 60. Veldig lett å høyre når du køyrer i 10 km/t og brått slepp pådrag/regenerering - Merkbart når du bevisst prøver å sleppe opp, gje gass, sleppe opp gje gass...

Det virkar som du beskriv ein konstant lyd i 100 km/t - det er noko anna enn det eg beskriv!

Neida, eg meinte den klunkelyden ved skifte frå akselerasjon til regenering. Med meg høyres den godt opp til iallefall 60 km/t, men eg kan høyre den i 100 km/t også om eg høyrer godt etter. Dette var ifølge Tesla Bergen ikkje noko som skulle gjerast noko med.

"Dette var i følge Tesla Bergen ikkje noko som skulle gjerast med" - Aksepterer du at ein bil til  700k har  klunkelyd/klakkelyd?   
PS! Lyden er der nok heile tida, men blir svekka pga. støy i større hastighet
#8
Lyden er vanskeleg å høyre i hastighet over 60. Veldig lett å høyre når du køyrer i 10 km/t og brått slepp pådrag/regenerering - Merkbart når du bevisst prøver å sleppe opp, gje gass, sleppe opp gje gass...

Det virkar som du beskriv ein konstant lyd i 100 km/t - det er noko anna enn det eg beskriv!
#9
Bilen min fekk denne omtalte klunkelyden (som om det var slark i ein foring), rundt 5000 km. Tesla Bergen har sett på bilen og konkludert med at drive-unit må skiftast. Det er 1 mnd. leveringstid på deler. Iflg. Tesla er det ikkje nokon fare med å bruke bilen fram til ein får skifta unit. Tekniker tok bilde av drive-unit, det var tydeleg lekkasje av olje (svetting) rundt delen. 
#10
Model S / Sv: Tesla Model S Firmware ønskeliste SAMLET
mandag 26. mai 2014, klokken 22:01
Eg ønskjer å få valmogelegheit på barnesikring (høgre/venstre). Tungvint løysing i dag.
#11
Model S / Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.
mandag 26. mai 2014, klokken 21:33
Når eg les nokre av tilbakemeldingane på kor lang andre har køyrt, der også bil har blitt lånt til venner og bekjente (med aggressiv køyring), så er eg sikker på at noko må vere galt med mine dekk som er utslitt før 4000km.

Eg registrerer at høgre bakhjul er slitt meir enn venstre, men jamnt fordelt. Eg har testa kor økonomisk eg klarer å køyre i temp. 19 grader. Eg klarer å kome ned på rundt 210 kWh, men då må eg jobbe med saken. Litt frustrerande!

Ps! Ganske lik køyring vil eg tru som Torpedo Ted ( trådstarter).
#12
Model S / Sv: Bakdekk slitt ut etter 50 dager, 4000 km.
fredag 23. mai 2014, klokken 11:20
I dag har eg køyrt 3500 km og har aldri bevisst prøvd å "spinne" med bilen. Likevel er det berre 1mm att av bakdekk, før eg køyrer ulovleg. Straumforbruket er vel rundt 900 kr. i perioden. Besparelsen i forhold til bensin er stor, men...2 nye dekk til rundt 7000,- gjev ikke akkurat pluss på den kontoen.
#13
Model S / Sv: Rdio i stedet for slacker (og spotify) i Tesla
mandag 21. april 2014, klokken 00:13
Eg har registrert meg på Rdio,  betalar ein sum i mnd. I forhold til spotify er dette dårlege greier. Etter at eg la inn eige brukarnamn og kode har eg heller ikkje tilgang til tale styring. Mitt abonnement blir sagt opp. Problemet er å komme tilbake til default.
#14
Model S / Sv: Rdio i stedet for slacker (og spotify) i Tesla
søndag 20. april 2014, klokken 01:02
"Thanks for writing in about this. I will speak to our Tesla team tomorrow about how you can reset your password and account back to the default."

Eg er spent på svaret. Har same utfordring!:-)
#15
Sitat fra: Birger på torsdag 27. februar 2014, klokken 22:04
Sitat fra: Roger Kolbu på torsdag 27. februar 2014, klokken 13:54
Har akkurat snakket med en kar i Tesla. Dette fordi jeg ønsket å forhøre meg om hvordan man skulle respondere med ønsker om endring av avtalen, basert på e-posten vi nylig mottok fra Tesla.

Jeg har nå endret min serviceavtale fra 5(4) år med Ranger til 8 år - fortsatt med Ranger.

Ranger er nemlig fortsatt med i serviceavtalen. Han hadde ingen som helst tro på at Ranger-tjenesten ville forsvinne. Til det er den altfor verdifull i vårt langstrakte land.
Den er også dypt forankret i hele det europeiske markedet, sa han.

Så nå kan jeg altså se imot en trygg serviceperiode på 8 år - med Ranger! :-)
Fikk du en pris på dette? Jeg har spurt for noen dager siden og har enda ikke fått svar.

Ranger teneste er ikkje lenger mogeleg å få! (ref.teknisk support)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA