Forrige fredag rygget jeg ned innkjørselen og hørte en litt klunk lyd. Da bilen ble satt i drive kom meldingen "front motor disablet" ringte til Tesla og de skulle sjekke opp og komme straks tilbake til meg. Jeg fikk kjørt på jobb men merket at kraften i motoren var begrenset. Etter 5 timer hvor jeg ikke hørte noen ting fra Tesla så ringte jeg inn igjen, med beskjed om at jeg var lagt i servicekø hos Tesla Nord. Vi ble enige da om at kjører dit slik at de fikk sett på den.
Kommer dit og de lover at dette skal de prioritere! Over en uke senere har jeg ingen ny status. Har ringt de 3-4 ganger og bedt om status, men det eneste oppdateringen jeg har fått var på torsdag hvor de på SMS påstår at de venter på beskjed fra USA angående hva som må utbedres på bilen min.
Synes at tilbakemeldinger til kunde er under enhver kritikk!
Bilen det gjelder er min 3dje Model S, og hele 3 uker gammel.
Er det andre som har hatt lignende feil med front motor?
Kommer dit og de lover at dette skal de prioritere! Over en uke senere har jeg ingen ny status. Har ringt de 3-4 ganger og bedt om status, men det eneste oppdateringen jeg har fått var på torsdag hvor de på SMS påstår at de venter på beskjed fra USA angående hva som må utbedres på bilen min.
Synes at tilbakemeldinger til kunde er under enhver kritikk!
Bilen det gjelder er min 3dje Model S, og hele 3 uker gammel.
Er det andre som har hatt lignende feil med front motor?