Mitt svar til Tesla etter at de endelig kom opp med at de vil gi meg pengene tilbake, og mener at det håndteres i en annen avdeling enn den DS sitter i:
Synes det hadde vært naturlig at Tesla Norge ble enige om en policy og kommuniserte likt til alle kunder. Generelt virker det å være helt opp til den enkelte DS hvordan kundene blir opplyst. Det er helt greit at det ikke er din avdeling, men som DS er du fortsatt kontaktpunktet mot kundene, og jeg regner vel med at jeg ikke er den eneste som går og venter på vinterdekk. I tillegg virker det som om Tesla har visst om utleveringsproblematikken ganske lenge, men simpelthen sittet på gjerdet og håpt at det skulle gå over av seg selv.
Det har vel slått meg også at Tesla kanskje har innsett at 15k for vinterdekkpakken er for billig, og at man taper penger på hvert sett og derfor holder igjen til de av oss som har bestilt dette, for så å kunne gi prioritet til de som har bestilt med de nye prisene på pakkene for å bedre inntjeningen.
Synes det hadde vært naturlig at Tesla Norge ble enige om en policy og kommuniserte likt til alle kunder. Generelt virker det å være helt opp til den enkelte DS hvordan kundene blir opplyst. Det er helt greit at det ikke er din avdeling, men som DS er du fortsatt kontaktpunktet mot kundene, og jeg regner vel med at jeg ikke er den eneste som går og venter på vinterdekk. I tillegg virker det som om Tesla har visst om utleveringsproblematikken ganske lenge, men simpelthen sittet på gjerdet og håpt at det skulle gå over av seg selv.
Det har vel slått meg også at Tesla kanskje har innsett at 15k for vinterdekkpakken er for billig, og at man taper penger på hvert sett og derfor holder igjen til de av oss som har bestilt dette, for så å kunne gi prioritet til de som har bestilt med de nye prisene på pakkene for å bedre inntjeningen.