Prøvekjørte en 30kw Leaf i helgen og stoppet på vei innover på andre siden av e18 og gikk igjennom resturangen for å sjekke om den var aktiv noe den var. Tok da sjansen på å planlegge lading der på tilbake turen. Var innstilt på å teste leafen å kjørte uten eko og kjørte som om det var en fosil. Holdt gode 110 det meste av vegen så forbruket var høyt med 20 grader i bilen. Måtte ta det litt med ro på slutten får å rekke fram til AR laderen. kom fram med streker på % og Km og 5 streker på batteri varme og -8 kalde ute. Når jeg jek ankom var laderen ledig. Når ladingen startet var det 1% igjen på batteriet effekten startet på 34,4 kw og trappet gradvis opp til 50 kw og holdt seg der til ca 75% på batteriet før den begynte å dale og var nede i 40 kw ved 80% og 30 kw nede i ved 85% siden jeg var alene ved laderen hele tiden valgte jeg å lade til 92% da gadd jeg ikke lengre. Klokka på laderen starta på 50 min og sto på 15 min når jeg stoppa ledingen. Noen som har erfaring med 24 kw leaf?