Sitat fra: Elmo på onsdag 17. desember 2014, klokken 21:09Sitat fra: eddiex på tirsdag 16. desember 2014, klokken 21:20
Noterer at jeg i dag leste på min e-up at den har ikke kupevarme når den lader via AC, mens den vil benytte kupevarme om den benytter DC (hurtiglader).
Hvor leste du det? Det stemmer IKKE.
Jeg leste det i håndboka..
Om du har noen andre triks må du gjerne fortelle meg om det???
Jeg lader på 13A (noen ganger 10A) AC hjemme.
Om jeg stiller avreise kl 08.00 med kupe tempratur til 24 grader, er det iskaldt i bilen om morgenen.
Grunnen ettet det jeg kjenner til er at når man setter en avreise tid, vil bilen ikke lade før den "faktisk må" for å rekke avreise vil den prioritere å lade batteriene og da er det vistnok ikke mer strøm/kapasitet igjen til å varme bilen.
(jeg har prøvd med å tvinge (trykke på knappen inne i bilen), til å lade når jeg parkerer)
Jeg har deaktivert kupevarme på batteriene... mulig dette kan ha noe å gjøre?
Edward