jeg leser spørsmålet om hva etron bruker når den kjører i 110 km/t i snitt (GPS fart) på flat vei, og ikke driver med hypermiling etc. og ikke om at en har vært innom en vei med 110 km/t på vei til hytta. Som flere påpeker så erfarer jeg også at kjøreforhold, vind, snø, regn etc har stor innvirkning, etter min erfaring mye mer enn dekk, dekktrykk, felgstørrelse. Med slik snitthastighet på tørr veier, ikke spesielt mye vind noen retninger, 5-10 varmegrader, ikke skiboks, går det 2,8 - 3,0 kWh/mil (etron 55, produsert etter uke 48). slik snitthastighet over lengre strekk er ganske dog ganske høy om du kjører i Norge.
det er sikkert mulig å åpne både mindre og mer, mine funn er basert på slik jeg ville kjørt en fossil bil.
det er sikkert mulig å åpne både mindre og mer, mine funn er basert på slik jeg ville kjørt en fossil bil.
