Sitat fra: Mulig_elbil på torsdag 26. oktober 2017, klokken 20:52
Takk for svar.
Arnkl, hvilke problemer/deler ble skiftet ut eller ordnet opp i?
20k: Har ikkje "Service invoice" for denne, men eg veit at ein del kjente problemkomponenetar vart skifta på denne servicen.
40k: Skifta bremser til "Cold Weater pacage". Rattstamme skifta på grunn av fuktinntrenging.
60k: Vinduspylarmotor, Skifta positiv 12V terminal (korroderte på tidlige bilar), Ladeport og "High Voltage Junction box" (Dette er noko dei bytta etter brannen ved Brokelandsheia SuC).
70k: Skifta dekktrykkmålarsystem. Det gamle tålte ikkje norsk saltsørpe og antenna feila og drog med seg heile CANBUS. Dette er einaste gong eg har måtta hatt bilen på verkstad utanom planlagte scervicebesøk. Ein kan sjekke om dett er bytta ved å sjå om bilen kan vise trykket ved kvart hjul. Det kunne ikkje det gamle.
80k: Drive Unit. Også ein del som før eller seinare vil feile på alle tidlege Model S. Men med 8 års garanti på batteri og DU, så treng ein ikkje vere redd for å kjøpe ein Model s der denne enno ikkje er skifta.
100k: Ingenting gjort utanom vanleg service
120k: Recall på parkbremsekalippere, så dei vart skifta.