Jeg har samme luggingen rundt et par og 50. Merket det ikke alt for lenge etter at vi mottok bilen i 2014. Er likt på sommer og vinterhjul og er rimelig sikker på at det ikke det er noe mekanisk. Har tilnærmet hele tiden antatt at det hadde med elektronikken å gjøre (frekvensområde som er "røft" e.l.).
Det irriterer meg en god del fra tid til annen, men greier heldigvis tilnærmet å unngå det på de strekningene jeg hovedsaklig kjører. Har derfor ikke kommet på å nevne det for Tesla
.
Derimot har jeg tydeligvis et sagverk med meg i bilen fra motorveihastighet og godt oppover i hastighet (turen til Danmark/Tyskland var til tider rimelig slitsom pga dette og jeg benyttet anledningen så ofte som mulig til å ikke ha noe pådrag/regen siden ulyden da forsvinner), backlash i drivverket og lekk ballong under akselerasjon (kontaktorer som pines), men det er vistnok normalt i henhold til Tesla
, og jeg har ikke giddet å grine meg til bytte av DU etc. Men det var veldig fristende å sende avgårde noen friske gloser en del ganger mens vi kjørte rundt i Danmark nå i sommer. Men så er jeg jo fremdeles skikkelig fanboi (som godt vet at masse ikke er perfekt med bil eller organisasjon), heier på det Tesla forsøker å få til og trives veldig godt med bilen slik jeg benytter den til vanlig
Det irriterer meg en god del fra tid til annen, men greier heldigvis tilnærmet å unngå det på de strekningene jeg hovedsaklig kjører. Har derfor ikke kommet på å nevne det for Tesla

Derimot har jeg tydeligvis et sagverk med meg i bilen fra motorveihastighet og godt oppover i hastighet (turen til Danmark/Tyskland var til tider rimelig slitsom pga dette og jeg benyttet anledningen så ofte som mulig til å ikke ha noe pådrag/regen siden ulyden da forsvinner), backlash i drivverket og lekk ballong under akselerasjon (kontaktorer som pines), men det er vistnok normalt i henhold til Tesla

