Så, så trenger ikke å bli ufin.... Har bil også og den har antispinn.
Nå er ikke jeg alene om antispinn bekymringen, så ja jeg vil kalle det et problem for Zero.
Det er jo heller ikke antall hk som er er årsaken til at jeg er bekymret for mangelen på antispinn det er dreiemomentet. Dreiemomentet på denne sykkelen er i samme klasse som 1000ccm + syklene. Den har allerede drive by wire så det burde være en smal sak for Zero å implementere antispinn.
Men for meg er diskusjonen rundt antispinn en liten avsporing. Det er noe som trekker ned men ikke en show stopper alene.
Men hvis den i tillegg ikke kan lades på offentlige ladeplasser så vil jeg nok droppe å kjøpe en.
Jeg trenger en til og fra jobb sykkel Zero SR hadde vært ideelt til dette. Den (18år) gamle 400ccm MCn jeg har i dag (som hverken har ABS eller antispinn) skal pensjoneres.
Nå er ikke jeg alene om antispinn bekymringen, så ja jeg vil kalle det et problem for Zero.
Det er jo heller ikke antall hk som er er årsaken til at jeg er bekymret for mangelen på antispinn det er dreiemomentet. Dreiemomentet på denne sykkelen er i samme klasse som 1000ccm + syklene. Den har allerede drive by wire så det burde være en smal sak for Zero å implementere antispinn.
Men for meg er diskusjonen rundt antispinn en liten avsporing. Det er noe som trekker ned men ikke en show stopper alene.
Men hvis den i tillegg ikke kan lades på offentlige ladeplasser så vil jeg nok droppe å kjøpe en.
Jeg trenger en til og fra jobb sykkel Zero SR hadde vært ideelt til dette. Den (18år) gamle 400ccm MCn jeg har i dag (som hverken har ABS eller antispinn) skal pensjoneres.