Sitat fra: alagerqv på fredag 27. oktober 2017, klokken 09:38
Jeg er lei av å vente, har derfor sendt en formell henvendelse med beskjed om umiddelbar levering, fri elektrisk lånebil eller dekning av leiebil og evt bom og drivstoffkostnader frem til levering skjer.
Dersom andre ønsker å gjøre det samme, så er det verdt å ta en titt her:
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34#KAPITTEL_2
Tiltredes! Jeg har nok senere kontraktsdato enn deg, men kommer nok til å sende varsel til Opel Norge og forhandler og skriftlig krav om det samme innen utløpet av året. Opel har totalt mislykket i sin kommunikasjon, lovnader om levering og oppfølging av kundene som sitter med signerte kontrakter.
Helt enig med alagerqv om at loven er klar på at vi har krav å rette mot Opel.
Jo flere av oss som gjør det jo bedre. Det er noe om å vise "forbrukermakt" mot slik ensidig diktat fra selger.
Er det forresten noen som har vært i kontakt med forbrukermyndighene om saken?
Det kunne vært interessant å høre hva de mener om hele Ampera-e fadesen