Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Ojaa

#1
Leaf 2010-2017 / Sv: mode 3 lader- nissan leaf tekna
tirsdag 19. mai 2015, klokken 14:43
På flere av de offentlige lade punktene har du muligheten til å bruke mode 3 kabel type 1 til 2 det er fremtiden (det er det som blir utbygd fra Fortum osv nå for tiden )da vil du kunne få 16 amp om du har en vanlig LEAF eller 28 amp om du har bestilt en LEAF med 6,6 kw. Det er en bedre lade løsning en vanlig stikk kontakt. 
#2
Nissan / Sv: Leaf som eneste bil.
tirsdag 10. mars 2015, klokken 16:49
Leaf ( Japan modell ) er eneste bil med 5 i familien og hund, kjøre 30.000 + i året fungere helt bra, blitt flink til og planlegge kjøring og har infrastruktur på plass hjemme, bruker hurtig lader når det trengs men ikke ofte. spare på pendling a lene underkant av 5.000 kr pr mnd
#3
Elektriske utfordringer / Sv: Måtte "drepe" Leafen
tirsdag 03. desember 2013, klokken 21:00
Antagelig så hang relet pga av lav spenning, ikke noen kjent feil men Leafen din har antagelig lagret feil code så det går Ann og sjekke ut.

Går mye strøm opp Ørje bakkene selv i lav hastighet er min erfaring. Hurtig laderen kommer snart men de har ikke startet med fundamentet ennå dessverre
#4
Carwing / Sv: forvarming
tirsdag 03. desember 2013, klokken 15:49
Vitsen med to styringer er feks en tid i ukedagene å en annen tid i helgen
#5
Leaf 2010-2017 / Sv: Hvor langt har Leafen din gått ?
tirsdag 03. desember 2013, klokken 12:13
25.000km siden februar 2013
#6
DRIFTSBATTERI / Sv: Varmepakke vs uten varmepakke
tirsdag 02. juli 2013, klokken 21:34
Det er ikke bare varmeseter og ratt som er i den såkalte varmepakken, biler som er beregnet for nordiske land har også varme teppe rundt batteriet  noe som også har med kjørelengde vil jeg tru
#7
Ingen problem med å hurtig lade euro leaf, gjør det nesten daglig på BNH Ski
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA