Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Hamiso

#1
Denne framifrå videoen viser min sterkt subsidierte dab-radio: FM-sendar frå Biltema til kr. 75,-, ein liten husdabradio eg hadde frå før, som nå ligg i hanskerommet og er tilkobla minijack. Så har eg radio.

Det einaste, vesle problemet er at det innimellom slår inn andre kanalar i eitt sekund når eg møter andre bilistar som har same ide og fm-sendaren på same frekvens. Så viss "alle" går for same løysing, kan det kanskje bli forstyrrende i lengda.


#2
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Sv: "Null hull!"
tirsdag 03. oktober 2017, klokken 19:10
To år seinare kan eg juble over nok ein "null hull" - EU kontroll....nestan.

Nestan fordi parkeringslysa framme var gått. Litt irriterande at eg ikkje la merke til det. For det kostar småsure 289 kroner ekstra å møta opp hos NAF på nytt og visa at lyspærene er skifta.

Men elles er bilen framleis i orden. Og eg har framleis ikkje hatt nokon service på bilen. Direkteimportert 2011 modell, kjøpt i slutten av 2012. Den har nå gått omlag 110.000 km. Det som er gjort med bilen er eit par kampanjar som eg har omtalt tidlegare, eit par dekkskift, bremseklossar og i sommar har eg skifta bremsevæske, differensialolje og gass til aircondition. Kjøpte eit par bukkar på Biltema og pussa over litt smårust og lakka under....og DAB+ er òg fiksa. Kjøpte ein FM-sendar til 74 kr. på Biltema, kobla den til ein liten DAB-husradio som eg fekk i gåve ein gong og som nå ligg i hanskerommet. Og vips så var det radio òg.
#3
Vifta starta. Men merka at det ikkje varte så lenge som før. Kunne og ha testa det når det er køyrd lenger. Kva som er gale, veit eg førebels ikkje. Skal få det diagnostisert på verkstad. Men tenkjer å la det vera inntil vidare, viss det er ein dyr reparasjon og hurtigladinga uansett fungerer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Aircondition på min c-zero har akkurat slutta å virke. Først ein gnisselyd, så var det slutt på kaldlufta. Men hurtiglading går bra. Ladar etter eit par mils køyring i sommarvarmen.
#5
Takk. Dei beste historiane er dei som går rett vest...
Ingen bil nr. 2 hos oss (inntil TM3 kjem).
Jo, sleping kunne vel ha vore eit alternativ. Men bilen må vel ha straum for å kunna skifta gir. Og i alt kaoset gløymde eg den moglegheiten.
#6
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Tomt batteri
lørdag 04. mars 2017, klokken 20:50
Hei!

Lenge sidan eg har vore innom her. Men er framleis lukkeleg eigar av ein trilling.
Det vil seie; har omsider fått den ultimate erfaringa med å gå tom for straum ein sein, snøtung kveld.
Ein er jo ikkje skikkeleg elbilist før ein har hatt den erfaringa, minst ein gong. Kan eg prøve meg på å påstå.
Meir om den opplevinga her:
http://reisetankar.blogspot.no/2017/03/tomt-batteri.html

Lev vel!
#7
Alternativ energi / Sv: Solcelleanlegg-leverandører i Norge
onsdag 18. mai 2016, klokken 16:42
Sitat fra: Olee på onsdag 18. mai 2016, klokken 15:41
Plusskunde/smartmåler betaler du ikke som enkeltkunde noe mer for, det betaler alle over økt nettleie i årene fremover. Det eneste som skjer er at du får måleren installert før mange andre.
Spotprisen varierer sjelden mellom 1-2kr. Ligger vel mer i området 10-40 øre. Dette kan du sjekke på NordPool :)
Øh...ja, meinte vel 10-20 øre...men eg stryk akkurat det som noko poeng i innegget...
Men spørsmålet er i alle fall om vinninga (1 kr. spart per produsert kWh) går opp i spinninga (400 i månaden). Med tanke på risiko som ei slik langsiktig leige kan innebera.
#8
Alternativ energi / Sv: Solcelleanlegg-leverandører i Norge
onsdag 18. mai 2016, klokken 15:10
Eg er nå opptatt av om det er noko å tene på dette.
Har først sett litt på tilbodet frå Fortum: http://www.fortum.no/solcellepakker-fra-fortum/#
Det står ikkje noko pris for heile pakken. Og plusskunde/smartmålar kjem som ein kostnad i tillegg. Men ser at dei bereknar at kunden vil spara omlag 1 kr. per produsert kWh.

Tilbodet til Otovo på mi adresse, er at dei skal klara å montera 20 panel, som skal gi ein storleik på 5,3 KWp og ein estimert årsproduksjon på 5200 kWh.
Det skulle vel enkelt utrekna seie ei innsparing på 5200 kr. i året, forutsatt at ein klarer å produsera så mykje.
Så skal dei ha ein fast månadspris på 400 kr på leiga, altså 4800 kr. i året. Fordelt på 25 år, skulle det bli ei samla investering på 120.000 kr.
Så då er det vel mykje som skal gå bra for at ein skal få noko særleg overskot? Med mindre prisen på straum går ein del opp?

I forhold til langsiktig leigeavtale, at teknologien blir meir effektiv på sikt og at prisen på anlegg sannsynlegvis vil gå ned, så er vel det uansett ei problemstilling som gjeld alle. Om ein investerer/tar opp eit lån til eit anlegg på for eksempel 100.000, som ein eig sjølv, så er ein vel som regel uansett låst til dette i lang tid på grunn av den store investeringa.

#9
Model 3 / Sv: Gratis Supercharging for Model 3?
onsdag 06. april 2016, klokken 12:26
Sitat fra: 1000kwh på onsdag 06. april 2016, klokken 12:05
Sitat fra: Kent på onsdag 06. april 2016, klokken 11:54
Sitat fra: Hamiso på onsdag 06. april 2016, klokken 11:07
(Eg har òg reservert ein Model 3. Det skjedde spontant og tankelaust, like etter lanseringa. Er ennå litt i sjokk og veldig spent på utsiktene til finansiering.)

Haha, kjente meg litt igjen i denne :)
Reserver først, tenk etterpå.
Fikk kritikk fra samboer for det samme ;) Jeg forsvarte reservasjonen med at vi har brukt 70000,- (++) de to siste årene på å vedlikeholde Passaten i tillegg til 60000,- i diesel (får lyst å gråte når jeg går gjennom regningene på bilen).

Hos oss er det motsatt. Eg er normalt (meiner eg sjølv) den sparsommelege og forsiktige, kona den meir spontane. Og det skjedde fredag 1. april om morgonen kl. 8, då ho sa; "Kan du ikkje berre reservera den, då?" Så kasta eg meg fram og berre gjorde det...framleis like sjokkert over meg sjølv.
#10
Model 3 / Sv: Gratis Supercharging for Model 3?
onsdag 06. april 2016, klokken 11:07
Dette sa Musk under lanseringa:

"Then with respect to supercharging: All model 3``s will come with supercharging, standard. So, the reason supercharging is very important...is that it gives you freedom of travel... It means you can conveniently go where you want..., how you want. And a lot about having a car is about freedom, it``s about going where you wanna go.
And so the superchargers are critical to that.....by the end of next year we will double the number of superchargers. And quadruple the number of destination chargers. So, you will be able to go virtually anywhere..."


Det kan tolkast fram og tilbake, men etter mi meining er ein av dei geniale filosofiane til Tesla at dei tilbyr eit superladenettverk, inkludert i prisen. Ein kan dra til ein stasjon, setja i ladar utan å rota med betalingskort o.l. Det heile er allereie betalt, og det er forutsigbart. Og: Det gir den fridomen som Musk snakkar om. Eg trur elles at ei forståing av at superladarar er inkludert i pris er ei viktig årsak til at så mange reserverte på nett, etter lanseringa. Så me får berre håpa at Tesla køyrer stø kurs vidare med sin elbilfilosofi.

(Eg har òg reservert ein Model 3. Det skjedde spontant og tankelaust, like etter lanseringa. Er ennå litt i sjokk og veldig spent på utsiktene til finansiering.)
#11
Elbilen i Samfunnet / Sv: Me har blitt heilelektriske
søndag 14. februar 2016, klokken 13:38
Sitat fra: Panduck på søndag 31. januar 2016, klokken 14:33
Eidsvoll er bakstrebersk når det gjelder elbil. Nannestad har ladere på kommunehuset, ved Nannestadhallen, og ved vidregående skole. Det burde komme ladere ved råholthallen. Ladere i sundet. Det kommer nok ting etterhvert. Slik som Eidsvoll er plasser distansemessig fra Oslo, og antall folk som bor med slike distanser mellom hjem og jobb, har jo elbilandelen øk noe voldsomt det siste året. Så vi får håpe ting blir bedre etterhvert.
Det stemmer det, Panduck. Det er absolutt ingenting i Sundet. Eg sendte ei melding til kommunen ein gong og foreslo oppsetting av nokre stolpar eller samarbeid med forretningane. Påpeika at det kan bli viktig for eit forretningsliv som vel taper ein del i forhold til andre stader på Øvre Romerrike. Men fekk aldri noko svar.

Og etter ein månad er det litt meir erfaring. Det har blitt færre turar til hytta (det kan ladast der) når det er vanskelegare å samordna i familien. Det har blitt meir sykling til jobb grytidleg om morgonen i vinterkulda. Men det går nå greitt. Og så har eg gjort litt avtalar her og der om litt lading for å ha nok til div. om ettermiddagane. Som henting i barnehage, når minstemann skal på kulturskulen, på trening, det må i tillegg takast ein tur til Kløfta osv. Men det går greitt det òg.
Men må innrømma at eg er litt frynsete etter siste nytt om Ampera-e og Model III...
#12
Har sett litt etter ei trillinggruppe på Facebook, men har ikkje funne noko.
Er det ikkje noko slikt?
Burde me ikkje hatt det?
Det er jo fint her på forumet òg. Men de veit; det gjeld jo å følja med i tida...
#13
Sitat fra: automat på lørdag 30. januar 2016, klokken 18:26
Ja, det går bra å lade fra vanlig stikkontakt, hvis man er oppmerksom og passer på. Og det fungerte sikkert fint så lenge elbil var et entusiastkjøretøy. Men nå når plutselig "alle og enhver" skal kjøre elbil, så følger det selvfølgelig med en andel kunnskapsløse ignoranter, som ikke passer på. Oslo Kommune går jo nå over til kun type 2 på sine stolper, fordi de må så ofte ut å bytte svidde schuko-kontakter.

At en arbeidsgiver ikke vil ta på seg dette vedlikeholdsansvaret skjønner jeg. En svidd schuko utgjør nok en viss brannrisiko hvis den er montert på en trevegg. Og at man går bort fra schuko på allment tilgjengelige ladepunkt er fornuftig.

Problemstillingen er aktuell ved hjemmelading også. Kunnskapsløse ignoranter bør ikke lade med schuko hjemme heller.

Synes det blir i overkant nedlatande å karakterisera medelbilistar som "kunnskapsløse ignoranter".
Og er det verkeleg så mange svidde kontaktar i Oslo? I tilfelle er det rart at eg ikkje har sett noko oppslag om det, for slikt pleier journalistar å kasta seg over.

Viss ein brukar kontaktar og kursar som er dårlege, viss ein lar den tunge ladekladden henga etter kontakten, eller brukar uhøvelege forlengingskablar, altså viss nybyrjarar brukar schukokontakten feil, så skjønar eg problemet.

Og eg er heilt enig i at utbygging av nye sakteladarar bør vera så sikre som mogleg, og på sikt overta all lading.

Men å karakterisera schukolading generelt som veldig brannfarleg blir feil viss me ser statistisk på bruken. Og eg synes ikkje at me brått skal kutta det heilt ut både heime, på jobb og andre stader, så lenge ein ladar innanfor sikker margin av det er som er kapasiteten, ein er bevisst på bruken og sikrar at kontaktar og kursar er i orden. Og det må ein jo gjera med all elektrisk bruk, uansett.

Så eg synest at me framleis bør opplysa om korrekt bruk av schuko, og samstundes anbefala å innstallera fast ladestasjon for å vera heilt sikker.
#14
Elbilen i Samfunnet / Sv: Me har blitt heilelektriske
søndag 31. januar 2016, klokken 12:56
Eg har både original 10 ah kabel og ein som kan justerast mellom 6, 10 og 16 ah. Men trur ikkje det overbeviser, uansett.
Ja, det er mykje rart ein skal høyra frå skeptikarane, AmocoCadiz. Det er vel ikkje anna å gjera enn å fortsetja å spre vår glade bodskap og ikkje la oss påverka av negativiteten rundt oss.
#15
Elbilen i Samfunnet / Sv: Me har blitt heilelektriske
lørdag 30. januar 2016, klokken 17:00
Ja, det med lading frå stikkontakt på jobb er eit kapittel for seg.
Argumentet er at det skaper for stor belastning og dermed er brannfarleg å lada store elbilbatteri over lengre tid frå stikkontaktane.

At det er så mange stikkontaktar tilgjengelege i det ganske land, er jo ein av dei verkeleg store fordelene våre. Så eg synes det er synd at brannfare-hysteriet set ein stoppar for denne moglegheiten.

Men, men... me "står han vel av" og satsar uansett vidare på èin elbil.

Har tidlegare kommentert fenomenet "stikkontakt-lading-brannfare" i denne tråden; http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23282.0.html;
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA