Er vel ikke de synlige delene som er lette å rengjøre som er kritisk, i alle fall ikke de første årene, men derimot alle steder man ikke ser eller kommer til, hvor saltlaken kan ligge å godgjøre seg i fred og ro.
Her er vi avhengig av at Teslas designere vet hva de holder på med.
Når det gjelder blanding av Al. og stål, vil en vanlig sammenføyningsmetode være liming, noe som både virker som et galvanisk skille, og en god beskyttelse mot inntrengning av fuktighet.
Når det gjelder hengerfeste, mener å ha lest et sted at det ikke ville komme på de første bilene som ble produsert, men tilbys etter en tids produksjon
Her er vi avhengig av at Teslas designere vet hva de holder på med.
Når det gjelder blanding av Al. og stål, vil en vanlig sammenføyningsmetode være liming, noe som både virker som et galvanisk skille, og en god beskyttelse mot inntrengning av fuktighet.
Når det gjelder hengerfeste, mener å ha lest et sted at det ikke ville komme på de første bilene som ble produsert, men tilbys etter en tids produksjon