Vi har problemer med at batterimåleren på vår 2010 litium-think ikke er helt pålitelig. Spesielt fra rundt 40 til70 % virker det som den henger seg opp, og er optimistisk når du kjører og pessimistisk når den lader. Hvis bilen står stille noen minutter, eller stoppes og startes igjen, justerer den seg til realistisk nivå.
Elbilmek har ikke vært borti dette før, og et forsøk på å bytte instrumentpanelen hjalp ikke. Neste forslag var VCU, men siden dette er en reparasjon til en del tusenlapper, gikk vi ikke videre med saken - det er tross alt mer av en irritasjon enn et problem når du er klar over det.
Er det noen som har vært borti dette eller har noen teorier om hva det kan skyldes?
Elbilmek har ikke vært borti dette før, og et forsøk på å bytte instrumentpanelen hjalp ikke. Neste forslag var VCU, men siden dette er en reparasjon til en del tusenlapper, gikk vi ikke videre med saken - det er tross alt mer av en irritasjon enn et problem når du er klar over det.
Er det noen som har vært borti dette eller har noen teorier om hva det kan skyldes?