Det er ikke korrekt.
Eco lock betyr slik jeg forstår det at både Eco mode og 4wd lock er aktivert.
Eco lock betyr slik jeg forstår det at både Eco mode og 4wd lock er aktivert.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Rav4_EV på torsdag 21. januar 2016, klokken 08:59SitatForskjellene er at bilene gir ulike motstandsverdier som signaliserer til evse hvor mange ampere de er dimensjonert for.
Nei. Det er ingen biler som signaliserer hvor mange ampere de er dimensjonert for. Denne logikken ligger i ladekabelen dersom den av "løs" type.
Sitat fra: Thomas Parsli på fredag 07. mars 2014, klokken 12:44Sitat fra: Kjell Leaf på fredag 07. mars 2014, klokken 12:39Sitat fra: MindViruz på fredag 07. mars 2014, klokken 12:06Men da skulle de vel ikke låst seg opp om han trykker flere ganger heller ?
Trykk på meny, og slå av selektiv opplåsing. Det er miningen det skal være slik om selektiv opplåsing står på.
Hvis vi fortsatt snakker om trykking på fjernkontroll eller knapper på dører/bakasjeluke:
En gang: låser opp førerdør
To ganger (etterhverandre): låser opp alle dører
Thomas
Sitat fra: Griffel på mandag 14. januar 2013, klokken 18:53Sitat fra: Halvor på mandag 14. januar 2013, klokken 17:31Sitat fra: PK på mandag 14. januar 2013, klokken 15:25
Husk, en sikring bør aldri belastes med konstant belastning over 80% av merkestrøm.
Er dette hjemlet i NEK? Eller er det mer en subjektiv tommelfingerregel? Både sikringer og kabler er jo overdimensjonert så det burde jo ikke være noen problem å ligge opp over dette i konstant belastning..?
Tommelfingerregel fra den tiden en hadde smeltesikringer. Brukes enda ved prosjektering "for å ha litt å gå på", men automatsikringer kan varig belastes med merkestrøm, og de kan også riktig dimmensjonerte ledninger.
Sitat fra: PK på mandag 14. januar 2013, klokken 15:25
Husk, en sikring bør aldri belastes med konstant belastning over 80% av merkestrøm.