Telemark sakker akterut i elbil-landskapet, men trenger flere ladestasjoner langs hovedveiene. E134 er en hovedåre mellom øst og vest, men uten hurtigladere i Telemark.
Og er det greit at hurtiladere satt opp med offentlig støtte i ett tilfelle reserveres for en besøkende og er tilgjengelig bare på dagtid? Og hva med semihurtigladereen til Odd som er planlagt å være åpen kun for fotballfans med sesongbillett - når betalingsløsning kommer på plass? Her snakker vi vel om Norges dyreste ladestastasjon? Offentlig sponset. Er det greit?
Og er det greit at hurtiladere satt opp med offentlig støtte i ett tilfelle reserveres for en besøkende og er tilgjengelig bare på dagtid? Og hva med semihurtigladereen til Odd som er planlagt å være åpen kun for fotballfans med sesongbillett - når betalingsløsning kommer på plass? Her snakker vi vel om Norges dyreste ladestastasjon? Offentlig sponset. Er det greit?