Termingebyr på 95,- og etableringsgebyr på 4495,- er dyrt. Så dette nylig :
https://www.skandiabanken.no/Lan/Billan/Hvordan-kjope-Tesla/
https://www.skandiabanken.no/Lan/Billan/Hvordan-kjope-Tesla/
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitatForøvrig tror jeg ikke Chademo er inkludert i prisen, men sikkert en 10-15'000 kroners adapterløsning som kommer i framtiden.På Zeromotorcycles.com leser jeg at et "CHAdeMO fast charge kit" koster 1800,- USD som option til deres motorsykkel "Zero S"
SitatSist det var aktuelt, putta eg ladaren i ein plastpose med eit lite hol i enden, slik at ikkje ladaren skulle bli utsatt, i alle fall. Men heilt optimalt er vel ikkje det, heller. Ein eller annan liten tak-anordning til å setja over hadde kanskje vore kjekt...Med lader mener du den "kladden", boksen på ledningen vil jeg tro. (Selve laderen sitter inne i bilen). Denne boksen er potte tett, så ingen grunn til å dekke til den med noe.
SitatLegger nøkkel mot gods og lader meg ut, ser da gnist som slår over, ofte 2-5 mm ifra gods.
SitatOg at C-Zero manualene blander sammen fakta? Tydeligvis forskjell på trilling og trilling, ikke bare kosmetikk og dippedutter. Man må passe på hva man kjøper her!Sant nok. Men man kan nok ikke forvente at en førstegangs kjøpende Elbil kunde kan noe om dette. Moduler og celler.. Blir nok fornøyd med bilen sin for det. Uten AC bruker den jo litt mindre strøm også.
SitatI C-Zero produsert i 2012 følger ikke 10m ladekabel med, men 5m.I