Ting vil ikke forbedre seg før Model 3 leveres i stor skala. Nå estimert til Q1 2018.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Vesel på onsdag 01. november 2017, klokken 13:30Autopiloten har drept én person.Nei, ikke ennå. Personen som døde i Florida døde fordi en lastebil brøt vikeplikten, og sjåføren av Teslaen var uoppmerksom. I verste fall kan man se på autopiloten som en medvirkende faktor til at sjåføren var uoppmerksom.
Sitat fra: StianSalG på onsdag 01. november 2017, klokken 12:36Det er snakk om 400 stasjoner med opptil flere ladere på hver stasjon. Om vi slipper Tesla sin tilnærmelse hvor to og to ladere deler på kapasiteten (100-115 kW), og alle laderene får full pupp, vil jeg langt på vei foretrekke disse 400 stasjonene som skal plasseres ut. Blir det i tillegg 150-350 kW på hver lader, er det helt glimrende.Det er mye bedre med ladere som deler på effekten enn ladere som ikke deler på effekten. Ser man f.eks på en superladestasjon som Nebbenes, så er det 20 ladeplasser og 1,45 MW totalt.
Sitat fra: tiger``n på onsdag 01. november 2017, klokken 11:36Dette kan bli stygt etterhvert dersom forsinkelsene hoper seg opp.Slike søksmål resulterer tilnærmet alltid i ingenting. Slike advokater forsøker som regel bare få lettlurte investorer til å betale for tjenestene sine, og om det skulle hende at selskapene betaler ut en sum for å bli kvitt trøbbelet, så rekker pengene ikke til mer enn advokatutgiftene.
http://money.cnn.com/2017/10/31/technology/tesla-shareholder-suit-model-3/index.html
Er ikke eneste "class-action lawsuit" på gang heller, er flere som gjelder EAP og FSD.
Sitat fra: turfsurf på onsdag 01. november 2017, klokken 06:33Alle Model S D og alle Model X vil klare det, og er de eneste med firehjulsdrift frem til iPace og e-tron kommer neste år.Ja, og Model 3.
Sitat fra: Vegard Winther på mandag 30. oktober 2017, klokken 10:33Den statistikken bør man ikke lese for mye inn i. Det er diverse faktorer som spiller inn utover sjåførens handlinger bak rattet. Blant annet vil de som kjører mye på dårlige glatte veier som regel kjøpe bil med AWD, mens de som kjører til/fra butikken en gang i uken vil som regel kjøpe en billig bil med FWD.
Leste et sted at biler med firehjulsdrift har tre ganger (?) så mange ulykker på vinterstid som biler med tohjulsdrift. Grunnen er at man føler man har så godt grep at man tar ikke nødvendige forholdsregler.
Legg til en bil på to tonn + som føles supersolid på veien, og det blir lett å glemme at det er glatt, at bilen trenger laaang bremsestrekning osv. Lett å få noen leie opplevelser på vinterstid da. Men regelen er den samme - man skal kjøre etter forholdene.